Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Miért válasszak szójaviaszból készült terméket paraffin helyett?

A paraffin viasz kőolajszármazék, amely az olajtiszítás során keletkezik. Egyetlen előnye, hogy olcsó, viszont ezért cserébe a legkevésbé sem környezet- és egészségkímélő, mivel égése során mérgező anyagok szabadulnak fel, amelyek sokszor okoznak fejfájást, allergiás reakciót, de még az asztmát is felerősíthetik. Ezzel ellentétben a szójaviasz egy növényi alapanyag, amely állatkísérletektől mentesen, lebomló, natúr alapanyagból - a szójababból készül. 

További előnyök:

- Alacsony olvadáspont, amely hosszabb égési, olvadási időt biztosít, mint a paraffin (kb. 40-50%-kal tovább ég). 

- Sokkal tisztábban ég, mint a paraffin. Nem füstöl, nem kormol, nem szabadul fel belőle káros anyag, így sokkal egészségesebb.

- Mivel 100% növényi alapanyag, így vegán háztartásokban is gond nélkül használható.

- GMO mentes, állatkísérlet mentes, biológiailag lebomló - megújuló alapanyag

Mit érdemes tudni a felhasznált illatanyagokról?

Termékeink illatosításához megbízható, ellenőrzött forrásból származó prémium minőségű illatolajokat használunk, amelyek mindegyike megfelel az EU-s előírásoknak, parabén mentes, vegán és állatkísérlet mentes, illetve többsége fttalát mentes is. 

Az illatanyagok kiválthatnak az arra érzékenyeknél allergiás reakciót. Így természetesen a hatályos szabályozás szerint minden terméken megtalálhatók az allergiát esetlegesen kiváltó összetevők. Javasoljuk, hogy ha bármilyen allergiás reakciót tapasztalsz, hagyd abba a termék használatát.

Visszaválthatom az üvegeket?

Kifejezetten olyan környezetbarát, tiszta alapanyagokból készült üvegekbe töltjük gyertyáinkat, amelyet számtalan módon újra tudsz hasznosítani.

Ha már több tőlünk származó üveged összegyűlt, és úgy döntesz, hogy szeretnéd visszaküldeni, erre is biztosítunk lehetőséget. 10 db visszaküldése esetén egy 15%-os, 15 db visszaküldése esetén egy 20%-os kuponnal ajándékozunk meg. Ha szeretnél üveget visszaküldeni, kérünk először emailben vedd fel velünk a kapcsolatot.

Mire kell figyelnem a gyertya használata közben?

Összegyűjtöttük ezzel kapcsolatban a legfontosabb tudnivalókat, amelyeket ide kattintva érhetsz el.

Miért jelentek meg a gyertyám felületén fehér, kristályszerű foltok?

A gyertya oldalán, esetleg tetején megjelenő fehér, kristályszerű foltok (angolul a jelenség neve frosting) teljesen természetes, sokszor kivédhetetlenül megjelenő képződmények, amelyek a viasz 100%-os tisztaságú kémiai szerkezetéből adódnak és a hőingadozás következtében alakulnak ki. Ezért történhet meg, hogy a gyertya, amely “tökéletesen” nézett ki, amikor megérkezett hozzád, az égetés után úgy köt meg, hogy ezek a fehér foltok megjelennek rajta.  A színes gyertyákon még látványosabb ez a jelenség. Kivédeni csak bizonyos adalékanyagok hozzáadásával lehetne, amelyet - a természetesség híveként - nem használunk. Ez csak és kizárólag esztétikai dolog, a gyertya minőségét nem rontja, sőt jelzi, hogy a termék 100%-os tiszta szójaviaszból készült. Így kérünk ne gondold, hogy a gyertyád megromlott, használd nyugodtan tovább. 

Hogyan távolíthatom el az üveg alján maradt viaszt és mivel tudom kimosni az üveget? Mi történik, ha rácsöppen a ruhámra?

A szójaviasz természetes összetevőinek köszönhetően a tisztítása is roppant egyszerű. Így ha szeretnéd kimosni a viaszt az üveg aljáról, ezt könnyedén megteheted meleg, szappanos vízzel. A szójaviasz a ruhán nem hagy foltot, és szinte bármilyen felületről szintén szappanos meleg vízzel könnyen lemosható. 

Mielőtt viszont kimosnád az üveget, javasoljuk, hogy az üveg alján maradt viaszt semmiképp se öntsd a lefolyóba, mert dugulást okoz! Ezt a kevéske mennyiséget elhasználhatod párologtatóban, vagy kiöntheted egy kis edénykébe.

Nem elég intenzív a gyertyám illata, miért lehet ez?

Azontúl, hogy gyertyáink között vannak erőteljes és lágyabb illat típusú darabok is, nagyon fontos tudni, hogy a mesterséges paraffinból készült gyertyákkal ellentétben a természetes növényi szójaviasznak van egy bizonyos érési folyamata. Minél régebben készült a gyertya, annál intenzívebb az illata. Mivel gyertyáink frissen készülnek, így csak pár naposak, amikor megérkeznek hozzád. Ezért javasoljuk, hogy várj legalább egy (lehetőleg két) hetet, mielőtt először meggyújtod őket. Így sokkal intenzívebb illatélményt tapasztalhatsz meg.

A gyertyában egy alagút van, nem ég körbe az üveg széléig, mi lehet a gond?

Első meggyújtásnál hagyd égni a gyertyát minimum 2 órán keresztül – legalább addig, míg a teljes felületén az üveg széléig megolvad a szójaviasz. Ez azért fontos, mert minden további meggyújtáskor addig a szélességig fog égni, ameddig első alkalommal megolvadt. Ha elsőre nem égett körbe, akkor a további égéskor egy kráter fog keletkezni, és ezáltal egyrészt csökken a gyertya használati ideje, másrészt a szélén megmaradt viaszt sem tudod használni.

A gyertya használata közben van bármi teendőm a kanóccal?

Ahhoz a gyertyád tökéletesen égjen, fontos a kanócok ápolása. Ez azt jelenti, hogy mielőtt újragyújtod a gyertyát, a kanócot vissza kell vágnod kb. 5 mm hosszúságúra, hogy a gyertya ne égjen túl nagy lánggal és túl gyorsan. Részleteket a gyertya használati útmutatónkban olvashatsz, amelyet itt találsz.

A díszített gyertyákkal kell bármit tennem mielőtt meggyújtom őket?

Az ásványokkal és szárított növényekkel díszített gyertyáinkat tudatosan olyan méretű virágszirmokkal és kristályokkal készítettük, amelyek nem okoznak gondot használat közben. Sok gyertyát látunk, amelyek tele vannak szórva nagyobb száraz virágokkal, amelyek igencsak tűzveszélyesek. Lehet, hogy ezek a darabok látványosabbak, de számunkra első a biztonság. Így kevés és apró szirmot használunk, amelyet a kanóctól mindig távolabb helyezünk el. Az ásványok szintén apró darabok, amelyek a gyertya égése során bele fognak süllyedni a viaszba. Ha szeretnéd, el tudod ezeket távolítani, de a fentiek alapján nyugodtan benne maradhatnak a gyertyában égés közben. 

Egy dologra viszont nagyon figyelj ezeknél a termékeknél. A gyertyát oltsd el, amikor már csak kb. 1 cm viasz maradt az üvegben, ne égesd addig, míg magától elalszik a kanóc, mert ez már tűzveszélyes lehet. 

Mi az az illatviasz, hogyan kell használnom?

Az illatviaszok a gyertyáinkhoz hasonlóan szójaviaszból és illatolajokból készülnek. Ezekben nincs kanóc, amit meg tudnál gyújtani, hanem ezeket vagy egy elektromos vagy egy hagyományos párologtatóban tudod megolvasztani teamécses segítségével. Az illatok pont ugyanúgy szabadulnak fel belőlük, mintha egy gyertyát égetnél.

Olyan helyről szeretnék vásárolni, ahol odafigyelnek a környezetvédelemre. Ti mit tesztek, hogy a vállalkozásotok óvja a környezetet?

Mi is a környezetvédelem elkötelezett hívei vagyunk, és több dolgot is teszünk azért, hogy óvjuk a környezetet. Először is natúr, vegán termék alapanyagokat használunk, másrészt a gyártás és a csomagolás során is odafigyelünk, hogy minél kevésbé terheljük le környezetünket. Ezzel kapcsolatos vállalásinkról itt olvashatsz bővebben. 

 

 

RENDELÉSSEL/FIZETÉSSEL/SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Milyen szállítási módok vannak?

A csomagok szállításban partnerünk a Foxpost, a Packeta és a GLS. A csomagot kérheted egy általad választott Foxpost automatába / Packeta csomagpontra, de házhozszállítást is választhatsz.

A szállítás 15 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

Továbbá van lehetőség személyes átvételre is a Koch Kőturkáló üzleteiben Budakalászon, Nagykátán és Szigetszentmiklóson. Részleteket itt találsz.

Mennyibe kerül a szállítás?

Foxpost automata:

- Előreutalás/bankkártyás fizetés esetén: 1190 Ft

- Utánvét esetén: 1590 Ft

Országszerte több mint 700 Foxpost automata áll rendelkezésre, amelyek bármelyikébe kérheted csomagodat. A hozzád legközelebb eső automatát itt tudod megkeresni. A csomag feladásáról emailben értesítünk, majd várhatóan 1 napon belül a futárszolgálat is jelzi, hogy merre jár a csomagod. A kézbesítés automatába kérve 1-2 munkanapot szokott igénybe venni (amely az ünnepi időszakban több nappal is megnőhet). Ha utánvétes fizetést választasz, abban az esetben az automatánál bankkártyával tudsz majd fizetni. A csomagodat 3 napig tudod átvenni az automatából!

Packeta csomagpont / Z-Box:

- Előreutalás/bankkártyás fizetés esetén: 1190 Ft

- Utánvét esetén: 1590 Ft

A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több tízezer, míg Magyarországon közel 3000 csomagponttal rendelkezik, melyekre gyorsan és kedvező áron szállíttathatod ki a megrendelt terméket. Webáruházunkban választhatod szállítási módnak a Packeta-t is. Az elérhető csomagpontok listáját itt tudod megnézni. Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok - például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszerüzlet stb... Z-BOX csomagautomatáik pedig akár 0-24-ben rendelkezésedre állnak, ráadásul napelemes működésüknek köszönhetően környezettudatos átvételi megoldást kínálnak. Ezeknek a megoldásoknak köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőhelyre vagy csomagautomatába és vedd át csomagod akkor, amikor neked kényelmes. A csomag feladásáról emailben értesítünk, majd a futárszolgálat is jelzi, hogy merre jár a csomagod. A kézbesítés 1-2 munkanapot szokott igénybe venni (amely az ünnepi időszakban megnőhet). Ha utánvétes fizetést választasz, abban az esetben az automatánál bankkártyával tudsz majd fizetni.

Házhozszállítás:

- Előreutalás/bankkártyás fizetés esetén: 1990 Ft

- Utánvét esetén: 2390 Ft

Csomagodat kérheted házhoz kézbesítve is, amelyet a GLS vagy a Packeta fog szállítani. Abban az esetben, ha szeretnéd kiválasztani és egyeztetni, hogy melyik futárszolgálattal kéred a szállítást, kérünk a rendelés leadása után jelezd nekünk emailben. Ha ezt a módot választod, kérünk nagyon figyelj, hogy pontos címet adj meg, ahol biztosan át tudja venni valaki a csomagot. A csomag feladásáról emailben értesítünk, majd várhatóan 1 napon belül a futárszolgálat is jelzi, hogy merre jár a csomagod. A kézbesítés általában 1-2 munkanapot szokott igénybe venni (amely az ünnepi időszakban megnőhet). Ha utánvétes fizetést választasz, abban az esetben a futárnál készpénzzel tudsz majd fizetni.

Személyes átvétel:

Személyes átvétel esetén nem számolunk fel plusz költséget, az átvétel ingyenes.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A rendelésedet több módon is ki tudod fizetni:

Bankkártyás fizetés

Ha a rendelésed leadásakor szeretnél bankkártyával fizetni, ezt a Barion felületén keresztül tudod megtenni. Fizethetsz Visa, Maestro, Mastercard, American Express kártyával, illetve a Barion tárcádon keresztül is. A sikeres fizetésről visszaigazoló emailt küldünk neked. Megjegyzés: Az online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik és teljesen biztonságos. A bankkártya adataid hozzánk és harmadik személyhez nem jutnak el. A Barion Payment Zrt. (engedély száma:H-EN-I-1064/2013)  a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény.

Banki átutalás

Ha a fizetéshez a banki átutalást választod, abban az esetben az összeget az alábbi számlaszámra utald (a számlát csak az összeg beérkezése után állítjuk ki):

  • kedvezményezett neve: Szabó Ágnes ev.
  • bankszámlaszám: 10918001-00000119-95680009 (UniCredit Bank)
  • közlemény: rendelés sorszáma, amelyet a visszaigazoló emailben találsz

Kérjük a közleménybe mindenképpen írd be a rendelés sorszámát, hogy az utalásodat gyorsabban és egyértelműen azonosítani tudjuk. Az összeg számlánkra érkezésétől számítva 1 munkanapon belül jóváírjuk az utalást, és erről értesítőt küldünk-, illetve a számlát is ekkor fogod emailben megkapni.

Kérjük, az utalást teljesítsd 48 órán belül, mert ezután töröljük a rendelést.  A rendelés feldolgozását csak az összeg beérkezését követően kezdjük meg, amelyről emailben értesíteni fogunk.

Utánvétes fizetés

Csomagod megrendelheted utánvéttel is, ebben az esetben átvételkor kell érte fizetned. Ha Foxpost automatába vagy Packeta csomagpontra kéred a csomagodat, úgy az automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni, míg ha házhozszállítást kértél, akkor a futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.

Sajnos a rossz tapasztalatok miatt az utánvétes fizetésnek az alábbi feltételei vannak:

  • Csak 20 000 Ft alatti rendelést tudsz utánvéttel kérni
  • Amennyiben a csomagodat nem veszed át, úgy újabb rendelést már nem tudunk utánvéttel feladni neked. Ha mégis újra szeretnél rendelni, abban az esetben az át nem vett csomag feladási díját hozzáadjuk a következő rendelésedhez.

Készpénzes fizetés

 

Személyes átvétel esetén a rendelésedet készpénzzel is ki tudod fizetni a Kőturkáló üzleteiben.

 

Banki átutalással fizettem, de még nem kaptam visszaigazolást. Mi ennek az oka?

Az átutalások feldolgozása nem automatikus, ezeket mi végezzük el manuálisan, így beletelhet egy kis időbe, mire a visszaigazolást megkapod. Kérünk, ha átutalással fizettél, várj 1 munkanapot mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot emiatt. Ha sürgős a csomagod, javasoljuk, hogy válaszd a teljesen biztonságos bankkártyás fizetési módot a Barion rendszerén keresztül, amelynél a sikeres fizetés után azonnal meg fogod kapni a visszaigazolást. 

Egyáltalán nem kaptam semmilyen visszaigazolást. Mi lehet ennek az oka?

Először is kérünk ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az email címedet, illetve, nincs-e tele az email fiókod. Ha ezek rendben vannak, akkor lehetséges, hogy a visszaigazolásunk a spam/levélszemét mappában landolt, így kérünk ellenőrizd ezt is. Ha ott sem találod, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@flamenhome.hu email címen. Lehetőleg adj meg egy másik email címet is, ahová másolatban tudunk neked válaszolni, hogy lássuk minden rendben van-e. Kérjük türelmedet, 1 napon belül válaszolunk a levelekre.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?

A csomagok feldolgozási ideje általában 1-3 munkanap szokott lenni. Ez azt az időt jelenti, ami alatt a rendelésedet összekészítjük, becsomagoljuk és ezután adjuk át a futárszolgálatnak. Innentől kezdve az alábbi kiszállítási idővel kalkulálhatsz:

Foxpost automatába kért csomagok esetén: 1-2 munkanap

Packeta csomagpontra kért csomagok esetén: 1-2 munkanap

Házhozszállítással kért csomagok esetén: 1-2 munkanap

(a kézbesítési idő megnőhet csúcsidőszakban, az ünnepek környékén)

 

Nincs készleten a termék, amit szeretnék megrendelni, mikor lesz elérhető?

Igyekszünk minél hamarabb pótolni az elfogyott termékeket, ez ideális esetben (ha nincs alapanyaghiány) néhány napon - 1 héten belül megtörténik. Ha szeretnél értesülni a készlet feltöltésről, kérjük jelöld meg az adott terméknél, hogy értesítést kérsz, amikor újra elérhető lesz.

Sérült a csomagom vagy hiányos érkezett, mi a teendőm?

Mi is emberek vagyunk, ezért minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy hibázunk, amiért elnézésedet kérjük. Ha sérült a csomagod, valami kimaradt a belőle vagy nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, kérjük az átvétel után jelezd a info@flamenhome.hu email címen és rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot.

Minden esetén kérünk, hogy az átvétel napján írj nekünk és mellékelj egy-két fotót a dobozról. Ezen problémákkal kapcsolatos reklamációt csak fotóval dokumentálva és az átvétel napján áll módunkban elfogadni.

Amennyiben a csomag kívülről is szemmel láthatóan sérült, kérünk átvételkor vegyél fel jegyzőkönyvet erről a futárral, amelyet továbbítsd nekünk is, megkönnyítve, hogy a futárszolgálatnak bizonyítani tudjuk, hogy a csomag szállítás közben sérült meg.

Telefonon is elérlek titeket?

Vállalkozásunkat jelenleg egy főállású munka mellett működtetjük, így előfordul, hogy nem tudjuk felvenni a telefont. Ezért kérünk, hogy telefonos elérhetőségünket csak nagyon fontos esetben hívjátok. Ha nem értek el minket, vissza fogunk hívni, amint lehetőségünk lesz rá.

Módosíthatom a rendelésemet, ha már megkaptam a visszaigazoló emailt?

Ha utánvéttel vagy átutalással rendeltél, és még nem utaltad át az összeget, abban az esetben a rendelésedet módosíthatod addig, amíg nem kapsz értesítőt arról, hogy a csomagot összekészítettük és feladásra kerül. Kérjük, ha szeretnél változtatni a rendelésen, mihamarabb írj nekünk az info@flamenhome.hu email címre, add meg a rendelésszámodat és azt, hogy min szeretnél változtatni. A módosításról minden esetben visszaigazolást küldünk.

Ha a rendelésedet már kifizetted bankkártyával vagy átutaltad a pénzt, akkor már nem tudsz módosítani a rendeléseden. Ebben az esetben az elállás jogával élhetsz, amelyről az ÁSZF-ben olvashatsz bővebben.

Az oldal tetejére